Ми впевнені в якості продукції, яку реалізуємо. Перед збутом кожне замовлення проходить ретельну перевірку на якість.

У разі, якщо ви виявите брак (що практично неможливо), або передумаєте щодо товару – ми зобов'язуємося здійснити повернення або обмін протягом 14 днів з моменту оформлення покупки. У разі повернення товару грошові кошти будуть повернуті протягом 5 робочих днів, на зазначенний Вами рахунок у банку.

У такому випадку послуга доставки на повернення буде здійснюватися за рахунок покупця.

Ці правила повернення товару складені відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Товари належної та неналежної якості мають різні умови повернення.

Умови повернення товару належної якості

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право протягом чотирнадцяти днів (не рахуючи дня покупки) повернути або обміняти товар належної якості лише за одночасного дотримання покупцем наступних умов:

1.Товар не був в експлуатації (не використовувався) збережені всі пломби та ярлики; цілісність комплекту та упаковки не порушена, тобто він зберігся у тому вигляді, в якому його придбали.

2.Минуло менше двох тижнів із моменту придбання товару.

Є касовий чи товарний чек, інший документ, що підтверджує оплату.

3.Він не відноситься до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежене рішенням Кабінету Міністрів України (постанова 19 березня 1994 р. №172), тобто в переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню.

Обміну (поверненню) не підлягають:

  • тканини;
  • тюлегардинні та мереживні полотна;
  • килимові вироби метражні, інші мірні вироби (ковролін, лінолеум, килимові доріжки, інші)

     Умови повернення товару неналежної якості

    Товар неналежної якості - це товар, який має недоліки або суттєві недоліки, які не дозволяють використовувати його за призначенням. Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії.

  У разі, якщо ви отримали товар із браком або товар, який не відповідає вашому замовленню, необхідно зробити знімки дефектності товару та надіслати на ел. пошту stroymall17@gmail.com. Протягом дня, необхідно зв'язатися з менеджером та повідомити про відправку фото, отримати подальші інструкції та терміни написання рекламаційної претензії.

Якщо повернення товару підтверджено, покупець може повернути товар продавцю за таких умов:

  • збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
  • цілісність комплекту не порушена

Майнова відповідальність за товар, а також термін дії гарантії настає при передачі товару клієнту, або у разі безготівкового розрахунку після підписання видаткової накладної на товар. Претензії клієнта після укладання чи іншого використання, чи видозміни товару не приймаються.

Товари на індивідуальне замовлення поверненню не підлягають.

Ми робимо все можливе, щоб наша продукція радувала клієнтів багато років і питання повернення для вас були не актуальні.